Tuesday, 6 December 2011

Lovely Sister.

Hello, Assalamualaikum.


Ini pulak gambar kakak angkat sy jugak. Stylish dia nih. :DD tgklah gaya gambar dia. Cantik kan ? yeah, Memang cantik pon. Want to know her ? Okee. Name dia -Maybelyna Deborah-. Sy panggil dia -Maybel- Dia baik. Umur dia sebaya ngan sy gak. :)) haa, nk citer ngan korang nih. Next year kami tak sama skolah. :'( I'm gonna miss u May. Hee~ Dia baik tau. Kadang2 dia buat lawak. XDD hee~ kami dulu slalu gaduh. Nak tau ? Bace lah sampai abis. :))

Ni Kisah kami.
Dulu kami slalu gaduh tau. Yelaa, gaduh pasal perangai sy yg gedik sgt dulu. Sy sedih sgt time gaduh tuh. Perangai sy memang gedik nak mampos dulu sampai dorang benci sy. Memang sy patut dibenci dulu. Sy tak tau kenape sy boleh gedik & sejak bile sy boleh gedik sebab dulu sy pendiam. Hee~ Skang dorang dh tak benci kat sy dah sebab sy dh ubah perangai. Sy pun tak tau mcm mana boleh ubah. ==' btw, i love her very very much >,< Okelah, itu jee. Assalamualaikum.

BY :
( dayana_aniss/DAYANGKU ANISS QISTINA )

No comments:

Post a Comment